پیشروپک ، روزهای شنبه و سه‌شنبه به دلیل قطعی برق تعطیل است.

بستن
فهرست

پیشروپک ، روزهای شنبه و سه‌شنبه به دلیل قطعی برق تعطیل است.

بستن
جستجو در سایت

پیشروپک ، روزهای شنبه و سه‌شنبه به دلیل قطعی برق تعطیل است.

بستن

چسب زن تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک، کدام نیاز من است؟

صفحه اصلی » چسب زن تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک، کدام نیاز من است؟

چسب زن اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک
راهنمای مطالعه

کسب‌وکارهایی که در طول روز تعداد کارتن‌های زیادی برای بسته‌بندی ندارند، از چسب زن های دستی استفاده می‌کنند؛ اما زمانی که تعداد کارتن‌ها افزایش پیدا می‌کند، چسب‌زنی دستی کاری وقت‌گیر است که همراه با اشتباهات انسانی در چسب‌زنی، باعث ظاهر متفاوت کارتن‌ها و صدمات جسمانی به نیروی انسانی در درازمدت می‌شود.

به همین جهت در کسب‌وکارهای متوسط و بزرگ از دستگاه چسب زن اتوماتیک استفاده می‌شود که مزیت‌های بسیاری دارد.

کسب‌وکارهای حرفه‌ای به شکیل‌بودن بسته‌بندی و در عین حال ارزان‌بودن آن اهمیت زیادی می‌دهند. از طرفی در این کارها به‌علت حجم بالای تولید و به‌تبع آن حجم بالای بسته‌بندی، نیاز به ایجاد سرعت در تمام مراحل بسته‌بندی به‌شدت احساس می‌شود؛ چرا که محصولات و ملزومات بسته‌بندی جای زیادی را اشغال می‌کنند.

در دستگاه‌های چسب زن کارتن تمام اتوماتیک، کارتن‌های پرشده با تسمه بر روی پد رولیکی که قسمتی از شاسی دستگاه است، حمل می‌شوند و با عبور از قسمت تعبیه شده، هد چسب زن زیر و روی آن‌ها را چسب می‌زند.

تفاوت چسب زن تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

دستگاه چسب زن کارتن تمام اتوماتیک در واقع تمام کار چسب‌زنی را بدون دخالت نیروی انسانی انجام می‌دهد.

اما دستگاه چسب زن کارتن نیمه اتوماتیک به یک اپراتور نیاز دارد. در واقع وجه تمایز اصلی این دو دستگاه در یک ویژگی از آن‌ها خلاصه می‌شود: درب‌بند کارتن.

برخی از چسب‌زن‌ها در ابتدای محل ورود کارتن دارای مکانیزمی هستند که قادر است درب‌های کارتن را قبل از چسب‌زنی با فشاری به سمت پایین کنار هم قرار دهد. دستگاه‌های دارای این ویژگی تمام اتوماتیک محسوب می‌شوند.

چسب زن تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک

شاید در نگاه اول دستگاه چسب زن کارتنی که تمام اتوماتیک باشد کاراتر و به صرفه‌تر به نظر برسد اما شرایط بسته‌بندی شماست که مشخص می‌کند که در واقعیت چنین است یا نه.

دستگاه‌های چسب زن کارتن تمام اتوماتیک زمانی موردنیاز هستند که خطوط بسته‌بندی محصول کاملا اتوماتیک باشد؛ به این معنا که لازم به حضور اپراتور در انتهای خط جهت قراردادن محصول در درون کارتن نباشد. در غیر این صورت اگر نیاز باشد اپراتور محصول را درون کارتن بگذارد، می‌تواند هم زمان درب‌های کارتن را با فشار کمی بسته نگه دارد و وارد دستگاه چسب زن نیمه اتوماتیک کند.

توجه داشته باشید که شما در ازای خرید چسب زن کارتن تمام اتوماتیک پول بیشتری خرج می‌کنید. در نتیجه با کمی درایت هنگام انتخاب و خرید چسب زن می‌توانید انتخاب اقتصادی‌تری داشته باشید

چسب زن سایت علی بابا

چسب زن های کارتن نیمه اتوماتیک پیشروپک به دو دسته کلی دوموتوره و سه‌موتوره تقسیم می‌شوند که در هر دو دسته دستگاه در دو عرض ۵۰ سانت و ۸۰ سانت ساخته ‌می‌شود. دستگاه چسب زن سه موتوره دارای قیمت بالاتری است از همین رو لازم است قبل از خرید مطمئن شوید که دستگاه دوموتوره قادر به برطرف‌کردن نیازهای شما نیست تا بعد، اقدام به خرید دستگاه چسب زن سه موتوره کنید.

سخن آخر

دستگاه چسب زن نیمه اتوماتیک سه موتوره زمانی موردنیاز است که نسبت ارتفاع به طول کارتن زیاد باشد. در این حالت، در زمان چسب‌زنی درب‌های بالایی کارتن، کارتن تمایل دارد از بالا به عقب متمایل شود. در این شرایط تسمه‌های تعبیه‌شده در چسب زن سه موتوره علاوه بر کناره‌ها از بالا نیز کارتن را می‌گیرند و به سمت جلو حمل می‌کنند تا این مشکل برطرف شود.

دستگاه چسب زن سه موتوره کارتن را از سه جهت حمل می‌کند و تنها وجه تمایز آن نسبت به دستگاه چسب زن دوموتوره همین یک نکته است. حمل کارتن از سه جهت زمانی که کارتن به دلایلی ثبات کاملی ندارد، بهترین و ایمن‌ترین راه‌حل است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 20 =

مشاوره خرید اتوماسیون بسته‌بندی و خطوط انتقال

۶۵۶۱۲۹۴۵ ۲۱ (۹۸+)