فهرست
جستجو در سایت

سوالات متداول از پیشروپک

کاربر گرامی در صورت داشتن هر گونه سوالی، می‌توانید با ما تماس بگیرید و یا سوالات خود را در صفحه سوالات متداول از ما بپرسید.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

بله امکان بازدید حضوری وجود دارد.

۱-قبل از خرید دستگاه می‌توانید به صفحه هر دستگاه مراجعه کرده و مشخصات فنی و تصاویر آن را مشاهده نمایید.

۲.با مراجعه به صفحه نمونه پروژه‌های انجام شده برای برندهای مطرح می‌توانید از کیفیت کار اطمینان خاطر پیدا کنید.

۳-همچنین در صورت تمایل می‌توانید بصورت حضوری و با هماهنگی به نشانی کارخانه مراجعه کرده، روند تولید دستگاه‌ها را ببینید و از کیفیت و کارکرد دستگاه‌ها مطلع شوید.

نحوه ارسال دستگاه و نصب آن چگونه است؟

۱-قبل از خرید محصول می‌توانید از زمان ارسال دستگاه‌ها مطلع شوید.
۲-دستگاه‌های آماده مثل بارگیری و تخلیه و چسب زن در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال می‌شود.
۳-زمان تقریبی تحویل دستگاه‌های سفارشی بسته به نوع کار (نقشه، مراحل ساخت و …) قبل از خرید به شما اعلام می‌شود.

پس از تحویل دستگاه نحوه نصب و راه‌اندازی آن چگونه است؟

شرکت نیتاماشین کیهان (پیشروپک) برای دستگاه های تولیدی، منوالِ (دفترچه راهنما و راه اندازی محصول) بسیار دقیق و جامعی طراحی کرده که شما با استفاده از آن به راحتی می‌توانید دستگاه را نصب و راه اندازی کنید.
همچنین در صورت تمایل کارشناسان ما جهت نصب و راه اندازی به مجموعه شما مراجعه کرده و صفر تا صد کار را انجام می‌دهند.

شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه چگونه است؟

دستگاه‌های تولیدی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و کمتر اتفاق می افتد که مشکل فنی پیدا کنند با این حال تمامی دستگاه‌های تولید شرکت دارای ۱۵ ماه گرانتی بی‌قید و شرط و ۱۵ سال خدمات پس از فروش هستند.

لازم به ذکر است از آنجایی که طراحی و تولید دستگاه ها به صورت کاملا داخلی و توسط شرکت نیتا ماشین کیهان (پیشروپک) انجام گردیده دیگر دغدغه‌ ای بابت قطعات دستگاه نخواهید داشت و تمامی قطعات دستگاه‌ها همیشه موجود می‌باشد.

آیا به کشورهای دیگر، دستگاه صادر کردید؟

تاکنون به کشورهای روسیه، آذربایجان، ارمنستان، کانادا، افغانستان و عراق دستگاه ارسال و نصب کرده‌ایم.