پیشروپک ، روزهای شنبه و سه‌شنبه به دلیل قطعی برق تعطیل است.

بستن
فهرست

پیشروپک ، روزهای شنبه و سه‌شنبه به دلیل قطعی برق تعطیل است.

بستن
جستجو در سایت

پیشروپک ، روزهای شنبه و سه‌شنبه به دلیل قطعی برق تعطیل است.

بستن

قیمت دستگاه سورتینگ و راهنمای خرید

صفحه اصلی » قیمت دستگاه سورتینگ و راهنمای خرید

راهنمای انتخاب درست سیستم تفکیک و هزینه_های آن
راهنمای مطالعه

از آنجایی که انواع مختلفی از دستگاه‌های تفکیک (سورتینگ) وجود دارد، ممکن است در انتخاب مناسب‌ترین دستگاه تفکیک کمی دچار سردرگمی شوید. قیمت دستگاه سورتینگ به عوامل گوناگونی بستگی دارد. سوالات زیر به شما کمک می‌کند تا بهترین گزینه را با توجه به شرایط خاص خود انتخاب کنید.

 

مزایای استفاده از دستگاه سورتینگ

۱. کدام چالش‌ها و اهداف در محیط کاریتان باعث شده به فکر تهیه سیستم‌های تفکیک بیفتید؟

۲. آیا تکنولوژی دیگری وجود دارد که به شما در جهت رسیدن به اهدافتان کمک بیشتری کند؟

۳. دستگاه تفکیک کدام یک از فرآیندهایی که شما احتیاج دارید را (دریافت کالا، انتخاب و بسته بندی، ارسال…) انجام می‌دهد؟

۴. ویژگی‌های محصولات شما (وزن، ابعاد…) چیست و تاثیر آن بر روی دستگاه تفکیک چیست؟

۵. لازم است توان عملیاتی دستگاه چقدر باشد؟

۶. آیا امکان دارد کسب‌وکارتان در مدت کوتاه یا بلند رشد کرده و این رشد بر روی عملکرد دستگاه تفکیک تاثیر بگذارد؟

۷. چه تعداد ایستگاه یا دایورتر نیاز است؟

۸. آیا محدودیت‌های فضایی خاصی وجود دارد؟

قیمت دستگاه سورتینگ

چه مواردی بر قیمت دستگاه سورتینگ تاثیر می‌گذارد؟

سوالی که اغلب مطرح می‌شود، قیمت دستگاه‌ سورتینگ است. جواب واحدی برای این سوال وجود ندارد چرا که عوامل گوناگون و شرایط منحصر به فرد باعث ایجاد تنوع در قیمت‌ها می‌شود. در ادامه نگاهی اجمالی به عوامل تاثیرگذار در قیمت دستگاه سورتنیگ می‌اندازیم.

• طول و اندازه سیستم تفکیک

هرچقدر دستگاه تفکیک بزرگتر و طول آن بیشتر باشد، هزینه آن نیز بالاتر می‌رود؛ چرا که میزان مواد و تجهیزات استفاده‌شده و همچنین نیروی انسانی لازم برای نصب آن افزایش می‌یابد.

• نوع دستگاه تفکیک

دستگاه‌های مختلف تفکیک از مکانیزم‌های مختلفی استفاده می‌کنند. هرچه مکانیزم‌های استفاده شده پیچیده‌تر باشد، قیمت دستگاه گران‌تر می‌شود.

• تعداد ایستگاه‌ها و دایورترها

همانطور که در دو مورد بالا به آن اشاره شد، هرچه دستگاه بزرگتر و پیچیده‌تر باشد قیمت آن افزایش پیدا می‌کند. به طور مشابه، افزایش تعداد ایستگاه‌ها و دایورترها مساوی است با افزایش قیمت.

• توان عملکرد

زمانی که حجم محصولات زیاد می‌شود، لازم است دستگاه توانایی ایجاد فواصل مناسب بین محصولات را داشته باشد که داشتن این ویژگی آنها را از مدل‌های ساده‌تر گران‌تر می‌کند.

قیمت دستگاه سورتینگ

آیا شما واقعا نیاز به استفاده از سیستم‌های سورتینگ دارید؟

پاسخ این سوال بستگی دارد به شرایط منحصربه‌فرد کسب و کار شما؛ چه اهدافی دارید، سرعت رشد کسب‌وکارتان چقدر است، فرآیندهای دخیل در کارتان کدام است و توان مالی شما چقدر است.

دستگاه‌های تفکیک بنا به شرایط منحصربه‌فرد شما طراحی و نصب می‌شوند. نوع بار و حجم روزانه باری که بر روی دستگاه قرار می‌گیرد، در انتخاب مدل مناسب تاثیرگذار است. تفکیک کارتن‌های پرشده متفاوت است با تفکیک آیتم‌های واحد.

از طرفی همان طور که در بالا به آن اشاره شد، میزان رشد کسب‌وکار شما یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در تصمیم‌گیری شماست. سیستم‌های تفکیک در ابعاد گسترده اگرچه در طولانی‌مدت به کاهش هزینه‌های شما کمک می‌کند اما هزینه‌های اولیه نسبتا سنگینی دارد.

در چنین شرایطی اگر لازم باشد پس از مدت کوتاهی از نصب دستگاه تفکیک آن را به علت کاهش یا افزایش رشد کسب‌وکار خود تغییر دهید، کاری هزینه‌بر بوده چرا که این دستگاه‌ها اغلب برای شرایط منحصر به فرد شما طراحی می‌شوند و به طور آماده قابل فروش به دیگری نیستند.
امروزه، دستگاه‌های تفکیک در اغلب کسب‌وکارهای موفق و گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند چرا که علی رغم هزینه اولیه، نه تنها در طولانی مدت باعث کاهش هزینه‌ها شده بلکه با افزایش سرعت و دقت، راندمان کار را نیز افزایش می‌دهند.

منبع:  کانویکو

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + سیزده =

مشاوره خرید اتوماسیون بسته‌بندی و خطوط انتقال

۶۵۶۱۲۹۴۵ ۲۱ (۹۸+)