پیشروپک ، روزهای شنبه و سه‌شنبه به دلیل قطعی برق تعطیل است.

بستن
فهرست

پیشروپک ، روزهای شنبه و سه‌شنبه به دلیل قطعی برق تعطیل است.

بستن
جستجو در سایت

پیشروپک ، روزهای شنبه و سه‌شنبه به دلیل قطعی برق تعطیل است.

بستن

شش مزیت استفاده از دستگاه چسب زن کارتن

صفحه اصلی » شش مزیت استفاده از دستگاه چسب زن کارتن

شش مزیت استفاده از دستگاه چسب‌ زن کارتنکارتن
راهنمای مطالعه

در هر کسب‌و‌کاری، منطبق‌بودن با معیارهای جهانی و استفاده از روش‌های نوین، لازمه موفقیت و هزینه کمتر توام با سرعت بیشتر، دو فاکتور اصلی برای پیشی‌گرفتن از رقبای تجاری هستند. در این مقاله سعی کرده‌ایم با ذکر مختصر مزایای دستگاه چسب زن کارتن، گامی در جهت کمک به توسعه و پیشرفت کسب‌وکار شما برداریم.

جهت شنیدن فایل صوتی این مقاله می‌توانید از فایل زیر استفاده نمایید.

[av_video src=’ [av_video src=’https://pishropack.ir/wp-content/uploads/Sequence-01.mp3′ mobile_image=” attachment=” attachment_size=” format=’custom’ width=’16’ height=’1′ conditional_play=’lightbox’ id=” custom_class=” av_uid=’av-1yh70p’]

۱- سرعت عملیات چسب‌زنی با استفاده از دستگاه چسب زن کارتن چندین برابر می‌شود.

اگر به روش سنتی عمل می‌کنید، باید مراحل زیر را برای انجام بسته‌بندی محصول خود انجام دهید:

باز کردن کارتن‌های مجله‌ای، چسب‌زدن درب پایین، واردکردن محصول به کارتن و در نهایت چسب‌زدن درب بالا.

هرچه تعداد کارتن‌های بسته‌بندی‌شده در روز بیشتر باشد، نیاز شما به افراد برای انجام موارد فوق و همچنین فضای موردنیاز افزایش می‌یابد. دستگاه چسب زن کارتن پیشروپک با ادغام مراحل بالا سرعت چسب‌زنی را تا ۴۰ کارتن در دقیقه افزایش می‌دهد.

۲- دستگاه‌ چسب زن کارتن راندمان بسته‌بندی را بسیار بالا می‌برد.

استفاده از دستگاه چسب زن کارتن مراحل فرم‌دادن کارتن‌ها، پرکردن آن‌ها و چسب‌زنی را کوتاه می‌کند. تنها یک اپراتور دستگاه کارتن چسب زن می‌تواند کار بسته‌بندی را به‌سرعت انجام دهد. اپراتور چسب زن، کارتن مجله‌ای را باز کرده و بدون چسب‌زنی درب پایین، آن را بر روی نوارنقاله ورودی چسب زن قرار می‌دهد.

سپس، محصول را درون کارتن گذاشته و کارتن را به درون چسب زن هدایت می‌کند. چسب زن کارتن، زیر و روی کارتن را محکم و با دقت چسب می‌زند و به همین سادگی کارتن بسته‌بندی شده و آماده ارسال می‌شود. با این تفاصیل، هزینه‌ها کمتر شده، سرعت بسته‌بندی افزایش یافته و راندمان کار ارتقاء می‌یابد.

شش مزیت استفاده از دستگاه چسب زن کارتن1

۳. فضای موردنیاز برای انجام بسته‌بندی کاهش می‌یابد.

کارتن‌های مجله‌ای فضای زیادی برای نگه‌داری نیاز ندارند اما وقتی همین ‌کارتن‌ها بازشده و درب پایینی آن‌ها چسب بخورد، فضای بسیار زیادی را اشغال می‌کنند.

دستگاه چسب زن کارتن با حذف این مرحله، فضای موردنیاز را برای عملیات بسته‌بندی کاهش می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید فضای اضافی را به کار دیگری اختصاص دهید. به علاوه، نظم و خلوتی فضای کاری، آلودگی دیداری را کاهش می‌دهد و فضای کاری مناسب‌تری را فراهم می‌کند.

۴. دستگاه‌ کارتن چسب زن باعث کاهش میزان مصرف چسب می‌شود.

هنگامی که چسب‌زنی به‌صورت دستی انجام می‌شود، میزان چسب مصرفی بین ۵ تا ۱۵ سانتی‌متر بیشتر از زمانی است که از دستگاه چسب زن کارتن استفاده می‌شود.

عدم امکان ثابت نگه‌داشتن میزان چسب مصرفی برای هر کارتن و اشتباهات انسانی که باعث تکرار چسب‌زنی می‌شود، از عوامل تاثیرگذار در مصرف چسب در بسته‌بندی دستی هستند. در چنین حالتی اگر حجم بسته‌بندی بالایی دارید، هزینه‌ای که برای خرید چسب‌زن صرف می‌کنید، به‌سرعت جبران می‌شود.

۵. دستگاه‌ کارتن چسب زن کیفیت چسب‌زنی را افزایش می‌دهد.

در صورتی که چسب زن از کیفیت ساخت خوبی برخوردار باشد، تمام کارتن‌ها یک شکل، یک اندازه و بدون کوچک‌ترین مشکلی چسب زده می‌شوند. فشار عملیات چسب‌زنی به گونه‌ای است که هیچ هوایی بین چسب و کارتن محبوس نمی‌ماند که باعث افزایش استحکام بسته‌بندی می‌شود.

۶. دستگاه‌ کارتن چسب زن باعث افزایش زیبایی و یکنواختی کارتن‌های بسته‌بندی‌شده می‌شود.

دستگاه کارتن چسب زن پیشروپک به گونه‌ای طراحی شده که چسب‌ بر روی کارتن دقیقا در مرکز آن قرار می‌‌گیرد و ارتفاع چسب از لبه‌های کارتن از همه طرف یکسان زده می‌شود. ظاهر زیبا و یکنواخت کارتن‌ها گواهی بر کیفیت و اصالت محصول شما خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 2 =

مشاوره خرید اتوماسیون بسته‌بندی و خطوط انتقال

۶۵۶۱۲۹۴۵ ۲۱ (۹۸+)