پیشروپک ، روزهای شنبه و سه‌شنبه به دلیل قطعی برق تعطیل است.

بستن
فهرست

پیشروپک ، روزهای شنبه و سه‌شنبه به دلیل قطعی برق تعطیل است.

بستن
جستجو در سایت

پیشروپک ، روزهای شنبه و سه‌شنبه به دلیل قطعی برق تعطیل است.

بستن

بازتاب خبری شرکت در سی امین نمایشگاه چاپ و بسته بندی

صفحه اصلی » بازتاب خبری شرکت در سی امین نمایشگاه چاپ و بسته بندی

بازتاب خبری شرکت در سی امین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی
راهنمای مطالعه

خطوط انتقال کالا، هوشمند شد

متخصصان شرکت دانش بنیان پیشروپک موفق شدند خطوط انتقال هوشمند کالا را طراحی و تولید کنند. این محصول برای خطوط تولید کارخانه‌ها و صنایع مختلف، کاربرد گسترده‌ای داشته و با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، می‌تواند بسیاری از مشکلات مرتبط با انتقال مواد و کالاهای مختلف را برطرف کند.

رمضانی مدیر شرکت دانش بنیان پیشروپک عنوان کرد: در خطوط انتقال کالا، خصوصا خطوط انتقال مربوط به کارخانه‌های بزرگ، به دلیل نبود سیستم‌های هوشمند، و با وجود حجم تولید گسترده، امکان آسیب به کالاها وجود دارد. که در گذر زمان می‌تواند باعث ایجاد ضررهای مالی فراوان شود.

وی افزود: ضررهای مالی بالا برای تولیدکنندگان باعث شد که به فکر آن بیفتیم که هم با ارائه یک اتوماسیون هوشمند، نیاز به فضای کاری را کمتر کنیم و هم به دنبال آن کاهش هزینه‌ها را داشته باشیم. چون با هوشمند شدن این سیستم، ابعاد نوار نقاله به یک سوم کاهش یافته و از سمت دیگر، حجم تولید، افزایش می‌یابد.

رمضانی خاطر نشان کرد: هوشمند شدن این سیستم، باعث می‌شود که احتمال تداخل اجسام با یکدیگر و آسیب به کالا به صفر رسیده و در نتیجه ضرر مالی به دنبال نخواهد داشت.

یکی از بخش‌های مهم در این سیستم هوشمند، دستگاه چسب‌زنی خودکار است. که علاوه بر انجام فرآیند چسب‌زنی، اندازه چسب مورد نیاز را نیز، محاسبه می‌کند.

مصطفایی، مدیر تحقیق و توسعه شرکت دانش‌بنیان پیشروپک افزود: به کمک این دستگاه می‌توانیم به طور دقیق مشخص کنیم که چه مقدار چسب برای بسته‌بندی هر کارتن مورد نیاز است و هر تعداد کارتنی که بسته‌بندی شود، همگی به یک شکل و یک اندازه خواهند بود.

پیش از این، صاحبین کسب و کار، برای طراحی و ساخت خطوط سفارشی، باید به سراغ شرکت‌های خارجی می‌رفتند. که به دلیل صرف هزینه و زمان، مقرون بصرفه نبود.

با بومی سازی، امکان سفارشی سازی سیستم‌های خطوط انتقال هوشمند کالا، فراهم شده و فرآیند بسته‌بندی و انتقال به انبار، برای محصولات، بهبود قابل توجهی یافته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 5 =

مشاوره خرید اتوماسیون بسته‌بندی و خطوط انتقال

۶۵۶۱۲۹۴۵ ۲۱ (۹۸+)