پیشروپک ، روزهای شنبه و سه‌شنبه به دلیل قطعی برق تعطیل است.

بستن
فهرست

پیشروپک ، روزهای شنبه و سه‌شنبه به دلیل قطعی برق تعطیل است.

بستن
جستجو در سایت

پیشروپک ، روزهای شنبه و سه‌شنبه به دلیل قطعی برق تعطیل است.

بستن

کارتن چسب زن نیمه اتوماتیک دو موتوره (AMS)

دستگاه‌های کارتن چسب‌زن پیشروپک
کارتن چسب زن نیمه اتوماتیک دو موتوره AMS

اگر شما هم در خطوط بسته بندی صنعت خود با صرف هزینه های هنگفت و کندی روند کار رو به رو هستید، پیشنهاد ما به شما، دستگاه های کارتن چسب زن AMS است.
امروزه، استفاده از دستگاه های کارتن چسب زن، به یکی از نیاز های حیاتی در خطوط بسته بندی تبدیل شده و در انواع صنایع غذایی، دارویی، آرایشی، بهداشتی و الکترونیکی کاربرد گسترده ای یافته است.
کارتن چسب زن AMS (Adjustable Manual Side drive)، به عنوان محبوب ترین دستگاه چسب زن کارتن شرکت پیشروپک شناخته می شود که دو موتوره بوده و در دو مدل AMS 55 و AMS 85 موجود و قابل سفارش است. مدل AMS 55 قادر به چسب زنی کارتن ها با عرض حداکثر ۵۰ و ارتفاع ۵۵ سانت و مدل AMS 85، قادر به انجام این کار، با عرض حداکثر ۸۰ و ارتفاع ۵۵ سانتی متر است.
دستگاه های کارتن چسب زن AMS، به صورت دو موتوره و نیمه اتوماتیک ساخته می شوند؛ بنابراین، در روند چسب زنی کارتن ها، نیاز به حضور اپراتور برای فشردن درب های کارتن و به سمت پایین و سپس قرار دادن آن در دستگاه، برای انجام عملیات چسب زنی خواهد بود. این دستگاه در حال حاضر، در ۳ مدل مختلف، با کاربرد های متفاوت ارائه می شود.

مشاهده همه مخفی کردن

قابلیت های کارتن چسب زن های AMS

انواع نیمه اتوماتیک دو موتوره   (AMS)

دستگاه های چسب زن کارتن، در مدل های متفاوتی، بسته به نیاز های گوناگون کسب و کار ها ساخته و تولید می شوند.
در ادامه، به معرفی انواع دستگاه ها و ویژگی های آن ها خواهیم پرداخت.

کارتن چسب زن نیمه اتوماتیک دو موتوره (AMS)

کارتن چسب زن مدل AMS

در این مدل از دستگاه های کارتن چسب زن، با تنظیم ارتفاع و عرض مناسب، کارتن ها توسط اپراتور داخل دستگاه قرار گرفته و سپس، عملیات چسب زنی روی درب های بالایی و پایینی کارتن انجام خواهد شد.

کارتن چسب زن نیمه اتوماتیک دو موتوره چسب زن بالا ( AMS Top )

کارتن چسب زن مدل AMS Top

در این مدل، اپراتور با تنظیم ارتفاع و عرض مناسب، کارتن را در داخل دستگاه قرار داده و هد چسب زن دستگاه، درب های بالایی کارتن ها را چسب خواهد زد.

AMS Bottom

کارتن چسب زن مدل AMS Bottom

دستگاه کارتن چسب زن مدل AMS Bottom، سومین مدل از دستگاه های دو موتوره و نیمه اتوماتیک پیشروپک است. همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، پس از بستن درب های بالایی کارتن توسط اپراتور، عملیات چسب زنی روی درب های پایینی کارتن ها انجام خواهد شد.

پیشروپک،   بررسی، انتخاب و خرید

پیشروپک،   بررسی، انتخاب و خرید

خدمات پس از فروش پیشروپک

• پیشروپک با شروع فعالیت خود به منظور پشتیبانی از محصولات و نیز جلب رضایت مشتریان، علاوه بر ضمانت یک ساله محصولات، در زمینه تامین مواد مصرفی و قطعات یدکی دستگاه‌ ها نیز به ارائه خدمات پرداخته است، لذا تمامی دستگاه‌ ها دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش ۱۵ ساله هستند. تمامی قطعات از جمله قطعات برقی و حتی قطعات مصرفی نیز شامل گارانتی می شوند.
• همکاران ما از ساعت ۸ صبح الی ۱۶:۳۰ آماده پاسخگویی به مشتریان هستند. شما می توانید به صورت تلفنی و یا با استفاده از پیام های صوتی و ویدئویی در شبکه های اجتماعی، در سریع ترین زمان ممکن پاسخ سوال خود را دریافت کنید.
• در صورت بروز مسئله ای که نیاز به کارشناس حضوری در محل داشته باشد، کارشناسان ما در اسرع وقت با حضور در محل کارخانه، به مشکل مشتریان رسیدگی خواهند کرد.

خرید دستگاه کارتن چسب زن نیمه اتوماتیک دو موتوره (AMS)

برای خرید دستگاه کارتن چسب زن، ابتدا باید نوع کاربری و محصول تولیدی خود را مشخص کنید تا کارشناسان ما با توجه به این مسئله، نوع و مدل دستگاه متناسب با  کسب و کار مد نظر را به شما معرفی کنند. برای مشاوره تخصصی جهت انتخاب و خرید دستگاه، می توانید باکارشناسان پیشروپک در ارتباط باشید و سفارش خود را نهایی کنید.

مشاهده همه مخفی کردن