پیشروپک ، روزهای شنبه و سه‌شنبه به دلیل قطعی برق تعطیل است.

بستن
فهرست

پیشروپک ، روزهای شنبه و سه‌شنبه به دلیل قطعی برق تعطیل است.

بستن
جستجو در سایت

پیشروپک ، روزهای شنبه و سه‌شنبه به دلیل قطعی برق تعطیل است.

بستن

اتوماسیون خطوط انتقال پیشروپک

اتوماسیون انتقال

سیستم های توزین در حال حرکت
CHECKWEIGHER:

امروزه سنجش وزن محصولات در روند تولید و توزیع، بخش مهمی از تجهیزات را در صنایع به خود اختصاص داده است. وزن زیاد و یا کم تولیدات بر جنبه های گوناگونی تأثیرگذار است. رضایت متقاضی، سود تولید، کم کردن خطای انسانی و بسته بندی بهینه در گرو وزن تعریف شده برای هر محصول است.
دستگاه چک ویر پیشروپک، یکی از قسمت های اتوماسیون خطوط انتقال محصول است که  سنجش وزن محصولات را بر روی خطوط نقاله با دقت و سرعت انجام می دهد؛ همچنین می توان در مرحله بعد از دستگاه ریجکتور برای محصولاتی که خارج از تعریف هستند برای بازبینی مجدد استفاده کرد

چک ویر

ریجکتور

دسترسی به اطلاعات دقیق و به دور از خطای انسانی، ابزاری مهم در جهت مدیریت کارآمدتر می باشد. ریجکتور ساخت پیشروپک با طراحی متفاوت، امکان حذف محصولات خارج از تعریف (وزن، تاریخ، نوع محصول …) را از خط تولید / انبار / بارگیری فراهم می آورد. با خارج شدن محصولات ریجکتی، امکان بازبینی فراهم می شود که همین امر کمک شایانی به سیستم تولید، انبار و توزیع خواهد نمود.
با استفاده از دستگاه ریجکتور در اتوماسیون خطوط انتقال میتوان سرعت و دقت کار را بسیار بالا برد.

ریجکتور

فاصله‌انداز

امروزه یکی از نیازهای اولیه سیستم تولید و انبار، شناسایی محصولات به صورت مستقل و مجزاست. فاصله انداز ساخت پیشروپک این امکان را فراهم می آورد که هر محصول با فاصله زمانی معین، به منظور شناسایی، چاپ، بسته بندی و یا هرگونه اقدامی وارد مرحله بعدی شود.

فاصله انداز

سورتینگ

تشخیص و تفکیک محصولات گوناگون در یک انبار و یا خط تولید، از راهکارهای مفیدی است که اتوماسیون در خدمت صنعت قرار داده است.
با استفاده از سیستم سورتینگ پیشروپک، کلیه مراحل شناسایی و دسته بندی و شمارش محصولات به صورت مستقل و مکانیزه صورت می پذیرد و به طور چشمگیری منجر به کاهش خطای انسانی خواهد شد.
سورتینگ محصولات

دستگاه SPCPR

از ارکان تأثیرگذار در سرعت تولید و کیفیت و قیمت تمام شده محصولات، استفاده از ایده های نوآورانه، تشخیص نیازهای صنعت و بهره مندی از ماشین آلات مدرن و تکنولوژی روز دنیاست
پیشروپک در راستای سیستم تحقیق و توسعه خود، موفق به ساخت دستگاهی چند منظوره شده که نیاز تمامی کارخانجات و انبارها ست. دستگاه SPCPR که متشکل است از دستگاه های فاصله انداز (Spacer)، شناسایی محصول به واسطه RFID و یا بارکد (Product Identification)، سیستم توزین در حال حرکت (Checkweigher)، چاپگر (Printer) و ریجکتور (Rejector) گامی ست بلند در جهت اتوماسیون صنعتی و کاهش خطاهای انسانی.

بارکد : RFID